Over ons

Auto Mooij bestaat uit een jong en enthousiast team waar het vertrouwen voorop staat. Wij begrijpen als geen ander dat het kopen van een auto geen dagelijkse bezigheid is. Daarom nemen we alle tijd voor u in een persoonlijke en ongedwongen sfeer. Het plezier van een nieuwe auto begint in onze ogen al bij de aankoop. Hopelijk zien we u binnenkort bij ons terug als een van de vele tevreden klanten.

Medewerkers

lijn
Sander

Sander Mooij

Nick

Nick Peters

vinnie-42

Vincent Honig

Jacq

Jacqueline Blom

Hans

Hans Smits

Recensies

lijn

Cees Vermeulen

Twee weken geleden een Mercedes S-klasse gekocht zonder garantie, auto zag er netjes uit...een proefrit gemaakt en een redelijke inruil gekregen dus we waren er snel uit......meenemen en weg,,,maar dat ging niet, alle lampen op het dashbord gingen branden, het leek wel een kerstboom..maar starten ho maar...dat begint goed dacht ik.
Direct kwam er een monteur deze kon het niet verhelpen, vervolgens kwam er een andere monteur...bij hem starte de auto direct...volgens de monteur kwam het omdat ik de auto had opengemaakt met een sleutel en de auto met de lege reserve sleutel wilde starten waardoor deze van slag was.
Met weinig vertrouwen ben ik vertrokken...ik rij de auto nu twee weken en het is werkelijk een fantastiche auto, nog geen verkeerde kick gegeven, bij mijn eigen garage geweest en deze geeft aan dat het een geweldige auto is.
Kortom vriendelijk personeel, mooie collectie voor een goede prijs/ kwaliteit verhouding...echt een aanrader.

Eric Burgh

Nazorg was slecht te noemen...slotbout voor wielbouten niet in de auto, en er waren reparaties verricht aan auto waarbij het wiel eraf moest dus belde garage Mooij op dat de slotbout waarschijnlijk nog bij garage lag waar reparaties verricht waren. Waarop de medewerker die ik aan de lijn had (en voor autoverkoper heel weinig van auto's afwist, eerste wat mij opviel int gesprek) maar zei dat voor die reparatie het voorwiel niet verwijderd hoeft te worden...dan wordt het toch verdomd lastig om stabilisatiestang en /of stuurkogel te vervangen.

Daarom zou hij vorige eigenaar bellen daarvoor omdat hij die er niet bijgeleverd zou hebben, dat was nummer twee van het kleine leugen lijstje...

En als goede na-service werd ik geadviseerd om het zelf maar op te lossen.

Maar voorwiel voor reparatie eraf geweest en dat lukt niet zonder benodigde bout daarvoor die ze blijkbaar zijn kwijtgeraakt erna. Daardoor kan ik als een lekke band krijg niet de band verwisselen. Altijd makkelijk toch?

Tot aan het ophalen van de auto was service goed, medewerkers vriendelijk en behulpzaam.

En toen ik erachter kwam binnen 2 dagen dat slotbout niet in de auto lag, was de service geen service meer te noemen, medewerker allesbehalve behulpzaam en niet bepaald op hoogte van de techniek v.e. auto. En schoof het probleem die ontstaan was bij Auto Mooij dus maar zonder blikken of blozen op de koper af. Heb daarna nog via mail contact opgenomen met foto van wielbouten zodat ze goede slotbout konden gaan zoeken of regelen en opsturen naar mij, maar heel vreemd....geen enkele reactie daarop ontvangen...

Auto Mooij totdat auto verkocht is...daarna Auto Zoek Het Zelf Maar Uit
(Maakt t niet uit dat probleem door Auto Mooij is veroorzaakt of daar is ontstaan)

En had grote beurt voor €300 erbij gedaan zodat auto op en top was als werd afgeleverd aan mij...
Binnen vier dagen na ophalen auto moest ik motorolie bijvullen omdat laagste stand was bereikt waardoor melding kreeg voor bijvullen motorolie...hoort eigenlijk bij een grote beurt dacht ik zo..

Gerard Rutten

Gisteren (30-10-2019) onze auto opgehaald bij Auto Mooij. Ze doen hun naam meer dan recht aan! Perfect zaken gedaan, transparante en betrouwbare informatie. We hebben deze wagen nog maar kort, maar laten u nu al weten dat we hierbij een uitstekend gevoel hebben. Klantgerichtheid en klantvriendelijkheid hebben zij hoog in het vaandel staan.
Chapeau Nick en Marty!! Dat zal zeker ook gelden voor de overige medewerkers van dit mooie bedrijf.

Alexandros Paraskevov

Well I was last week at this company.They have a great selection of cars but I was particularly looking for Lexus IS.On making a test drive I was very satisfied with technical conditions of the car.it was superb and the price was dropped down which was nice for me too,but I still had a doubt of the extern view of the car.Paint work need to be done as the front bumper and motor hood as well.the price for this job confused me and I retired from deal,but I looked 6 other Lexus across the Nederland for this periode and all of them have technical and paint problems as well...as for the personal stuff, they are kind and sociable persons and was very pleasant to comunicate with them.